oRtaM CaFe

01/03/2012

Acısıyla Dolusuyla 1 Operasyon


Arkadaşlar Merhaba Adım Emre Ben Askerliğimin Acemiliğini DİYARBAKIR LİCE Usta Birliğini İse Şırnak`ın Merkezin`de Yaptım Gerçekten Çok ZOR`du Bir Gün ATIŞ EğitimLerin`de KOMUTAN Kim Ateş Edebilir ATEŞ Edemeyeni Döverim Dedi Tabi Ben Atladım Hemen Sazan Gibi KOMUTANIM Ben ATabilirmiyim AT dedi Ama Vuramassan Dayak Yersin Tamam Dedim Ve mg3`ü . Aldım Ve 1 EL Ateş ettim Çok Güzel Bi şekilde Vurdum Ve afferim Dedi Bana Ondan Sonra Biz Bir OPERASYON`A Dahil Edildik Tabi Gittik DağLık aLan Göz Gözü GÖrmüyor Çok Kötü bir Çatışmaya Girdik Kadın Teröristler Ama Tabiki 7 Tane Terörist`in Canını ALDIK Leşleri Gördük Ama 1 Arkadaşım Vuruldu göğsünden . O vuran Terörist`i Arkadaşım Vurdu Gözlerimin Önünde Arkadaşımın Vurulması beni çok sinirlendirmişti yani ne biliyim Delirmiştim Orda Bende Vurulabilirdim ama olmadı Leşleri Gördük SURATLARINA TÜKÜRDÜK …

Böyle arkadaşlar HER ŞEY VATAN İÇİN

Yorum Yapın »

Henüz yorum yapılmamış.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Yorum bırakın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.